کریستیانو رونالدو: دسیما تبدیل به یک وسواس خوب شده است؛ جام جهانی تأثیری در ادامه فصل نخواهد داشت.

چمپیونزلیگ: "دسیما به یک وسواس تبدیل شده است، اما به یک وسواس خوب. جام جهانی هیچ تأثیری در ادامه فصل نخواهد داشت؛ من کاملاً روی لیگ و چمپیونزلیگ تمرکز کرده ام. ما قهرمان جام حذفی شده ایم و می خواهیم لیگ و چمپیونزلیگ را نیز فتح کنیم. دومی سخت ترین عنوان برای فتح کردن است."

بازی برگشت در مونیخ: "بازی مشابهی خواهد بود، بایرن تیم فوق العاده ای است، ما برتری خفیفی داریم و سعی خواهیم کرد تا از آن استفاده کنیم، بازی سختی خواهد بود، اما ما هم سلاح های خود را داریم، تیم مطمئن است و برای گلزنی تلاش خواهیم کرد."

فینال در لیسبون: "بازی کردن در فینال لیسبون رؤیایی خواهد بود. نمی خواهم در مورد فینال فکر کنم چرا که هنوز بازی برگشت را برگزار نکرده ایم، اما رؤیای حضور در لیسبون را داریم و فکر می کنم می توانیم به آن دست یابیم."

گریه ها در مراسم توپ طلا: "آن اشک ها چیزی بود که انتظارش را نداشتم، اما واقعی و صادقانه بود. هیچ پدری وجود ندارد که در برابر آغوش پسر خود مقاومت کند. این کاملاً طبیعی بود."

تیم ملی: "من تیم ملی را به عنوان یک خانواده می بینم و وقتی به همراه آنها جایی می روم حداکثر لذت را دارم. من همیشه به مانند روز اول حضور در تیم ملی از آن لذت می برم؛ اینکه نماینده کشورم هستم، خواندن سرود ملی، به خصوص در خاک پرتغال، همیشه حس غرور و افتخار به همراه دارد."

جام جهانی: "ما مدعی نیستیم، که این خوب است، اما از بازی های خود لذت خواهیم برد. ما گروه سختی داریم، اما بازی به بازی پیش خواهیم رفت، ابتدا آلمان، سپس غنا و آمریکا و بعد از آن باید ببینیم که چه می شود."

جوایز: "موفقیت های تیمی مهم تر است، هرچند جوایز فردی نیز اهمیت خاص خود را دارد و به این معنی است که عملکرد شما به رسمیت شناخته می شود. هدف من همیشه این است که در بهترین سطح خود باشم و به دست آوردن توپ طلا یا کفش طلا چیز خاصی است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، حاشیه ، ،

تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1393 ا 9:15 قبل از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.